תיקייה משחקים
אנגליתצרפתיתפיניתצפורטוגזיתפורטוגזיתאיטלקיתפולניתגרמניתטורקיתנורווגיתהולנדיתספרדית
עברית
דניתרומניתסלובקיתהונגריתשוודיתקטלניתקרואטיתיווניתסינית מופשטתאלבניתרוסיתאספרנטויפניתעזור לנו לתרגם בשפה המועדפת עליך.ערביתקוראניתסלובניתאסטוניתIcelandic

תיבת דואר - abdussamed

ישנם 50 הודעות חדשות
הודעות מ- 1 סך הכל 50
MANISA TARZANI
פרופיל
22 מאי 2006 10:58 NEREDE OTURDUĞUNUZU SÖYLER MİSİN
xilkerx
פרופיל
27 מאי 2006 08:01selam abdussamed nerden katılıyorsun mail adresini verrirmisin
MANISA TARZANI
פרופיל
5 יוני 2006 10:53orada hız yarı var onu ileri-geri yapınca oldu
talha_2752
פרופיל
9 יוני 2006 09:50naber
nasılım
abdussamed
פרופיל
9 יוני 2006 10:391. olmussun tebrik ederim talha 2752
abdussamed
פרופיל
9 יוני 2006 11:45heraldeki var ama pek emin degilim
abdussamed
פרופיל
23 יוני 2006 13:10helal olsun be yusuffffffffffffffffffffff
d0nn0r
פרופיל
27 יוני 2006 16:17hi abdussa
is it funny to play with more nicknames? please tell me this..
i found those names, that are your names... maybe you have more.. but those are 100% your nicks.. and you crash the highscores.. and wanna see turkey at 1.place ..
this is very bad abdussa..
have a nice day..


abdussamed
salih123456
yusuf123
alperen
stronghold2
trkzgr
פרופיל
27 יוני 2006 17:08how u found that lol abdussamed ayıp...
talha_2752
פרופיל
4 יולי 2006 14:23msn ni aç olur mu hadi msn ni aç
baris_41
פרופיל
9 אוגוסט 2006 14:13lütfen arkadas zaten ne var ki uğraşıyorum ama başaramıyorum ben bu oyunu tam 4 aydır oynuyom ama olmuyor lütfennnn ne kadar emek sarf etsemde olmuyor lütfen beni kırmazsan coook sevinirim
talha_2752
פרופיל
17 אוגוסט 2006 07:45ya barış_41 sana diyorum sen bana msn ni versene
trkzgr
פרופיל
25 אוגוסט 2006 20:42hile yapmadım yapmam da bırakın hileyle skor elde edince ne oluyor :/
X-man
פרופיל
31 אוגוסט 2006 07:50Hello abdussamed, can you do it in english please, i don't know what this (x man tebrıkler hergun rekorunu dahada gelıstırıyorsun) means..??
X-man
פרופיל
31 אוגוסט 2006 08:25thnx, hope to get under 10 sec one day...
u are a good player and i have to be awere of u
trkzgr
פרופיל
4 ספטמבר 2006 19:18saol senin de öyle tebrkler yılanda da girmşsn dereceye...
X-man
פרופיל
18 ספטמבר 2006 16:32hai, i don't speak turkish, sorry... i wish i could
X-man
פרופיל
27 ספטמבר 2006 14:27Very nice score you made with the boat game!!! finaly i have some competition...
X-man
פרופיל
27 ספטמבר 2006 14:45saol x man ins senin gibi iyi bir oyuncu olabılırım ?? i don't understand
X-man
פרופיל
27 ספטמבר 2006 14:58no, i don't speak Turish, sory
Coen
פרופיל
30 ספטמבר 2006 12:57Thank you , you are going well also
akad
פרופיל
6 אוקטובר 2006 05:37kardeş, topu sabit bloklara çarptırınca sürekli elli puan veriyordu ama bugün oyunda değişiklik yaparak skorları sıfırlamışlar

Egish
פרופיל
14 אוקטובר 2006 07:45Sağol iyiyim ya sen
noobman
פרופיל
28 אוקטובר 2006 19:03x man you are speak turkısh very good xD
trkzgr
פרופיל
30 אוקטובר 2006 18:34arkadaşlar her oyuna hile gözüyle bakmayın hile yapılanlar belli zaten sadece otomatik klawye ve ya mouse tıklamalarla yapıolar... Genelde en çok tıklama en çabuk yazma vs. gibioyunlarda yapılabilir... Bunlarda go wild, football, ve şu alfabe oyunu... Abdussamed çok güzel bi skor peynir gezegeni tebrik...
seko_54
פרופיל
1 נובמבר 2006 19:44hangi oyunda geçmişim
seko_54
פרופיל
3 נובמבר 2006 19:18napalım yakında geçeriz inşallah.ama bu hafta sonu kendi rekorumu geçeceğime eminim ama o rekoru geçebilir miyim bilmiyorum.....
unglücklich
פרופיל
14 דצמבר 2006 11:03vay jump gear de rekorun zaten baya bi büyüktü daha da büyütmüşsün tebrikler ..
Papaj_x
פרופיל
15 דצמבר 2006 18:36I don't understand
abdussamed
פרופיל
23 דצמבר 2006 09:41ya orada profilini guncellestirme var oraya girdinmi oradan eklersin ibrahim
seko_54
פרופיל
2 ינואר 2007 11:03slm abdussamed pepere buzlarda süper yapmışsın tebrikler
seko_54
פרופיל
5 ינואר 2007 18:27saol yaparım veya yapamam onu bilemem ama uğraşıyorum yapıcam gibi
trkzgr
פרופיל
18 ינואר 2007 13:57valla biz oynuoz test edioz şimdi bölümler yapıoz falan 1 hafta sonra falan heralde...
abdussamed
פרופיל
18 ינואר 2007 14:03guzelmi bari onu soyle egelenceli mi
trkzgr
פרופיל
18 ינואר 2007 14:17güzel güzel eğlenceli bekliyoruz orda da rekorlarını
unglücklich
פרופיל
30 ינואר 2007 17:45saol ya sayende geçtim
çanakkale
פרופיל
17 פברואר 2007 13:39ı am turkey where are you from memleket nere abi
onurlant
פרופיל
10 פברואר 2008 16:39bravo abdulsamet türkiyeyi sen kurtarıcan :D
Naco Lee
פרופיל
2 יולי 2008 23:02merhaba peynir gezegeninin nasıl bır hilesi oldugun unuttum bana solermişin?
psyduck
פרופיל
18 אוגוסט 2008 23:20Merhaba Abdussamed, burada ne demek istedin? Anlayamadım merak da ettim çıkaramadım bir türlü..
"-hey jp first second look save deleted"
Merak işte..
abdussamed
פרופיל
19 אוגוסט 2008 12:40yav su birinci ikinci felan hile yapıyor silsin sunları onu ıngılızce soylemeye calıstım ama ıng yeterlı olmadıgı ıcın sacma bır cumle oldu
talha_2752
פרופיל
4 ספטמבר 2008 08:22samet ben talha açsana msn yi konusuruz
talha_2752
פרופיל
6 ספטמבר 2008 07:35samet nasılsın?? sende bişeler yazsana
abdussamed
פרופיל
6 ספטמבר 2008 12:03ıyıyım sen nasılsın
talha_2752
פרופיל
6 ספטמבר 2008 12:18bende iyiyim msn yi açsana
talha_2752
פרופיל
11 ספטמבר 2008 15:50samet online misin
abdussamed
פרופיל
11 ספטמבר 2008 17:31evet
msn yuklu degıl
baris4114
פרופיל
26 אפריל 2009 17:46Samet Naber Ben seko_54 ve baris_41 in sahibiyim daha doğrusu iki isimide ben kurdum ama seko_54 serdarın çoğu rekorlarımız beraber sayılır neyse benim baris_41 banlandaimi ne olduysa girilmiyor bundan sonra bununla eşlik edicem size şimdiden sevgiler artik yardim edersiniz
xdigox
פרופיל
17 ספטמבר 2009 13:28thanks!
Erika12a
פרופיל
20 ספטמבר 2019 13:32
Hi dear,am interested in knowing and being your friend email me so we can get to know each other ( erikastephensc@gmail.com ) i will send you my pictures and more details of me.thanks
דף 1  


עליך להיות מחובר ורשום כדי לפרסם כאן.